Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

3 Mayıs 2013 Cuma

"twitter çılgınlığı"

Bir gün böyle bir post yayınlayacağım aklıma gelmezdi dört beş ay öncesine kadar. Nedenlerim vardı uzak kalmaya; daha doğrusu geçerli bir neden bulamıyordum üye olmak için.

Birkaç arkadaşım ısrar etmiş, ben hep ertelemiştim. Ancak kısa süre önce ben de takıldım onun peşine.

 
Sebebi malum: uzun süredir nadiren yazabilmem ve buna bahane zamansızlığı göstermem. Bir yerden başlamam gerekiyordu paylaşamadıklarımı paylaşmaya.

Burada da olacağım ;) 

1 yorum:

iyi geceler öpücüğü dedi ki...

bazen yazacak iştahı olmuyor insanın bir cümlecik için blogla uğraşmıyor e twittera da mini blog diyorlar yaz gitsin. hoş geldin diyelim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...