Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

31 Aralık 2011 Cumartesi

Hoş Buldum Ben :))

Merhabalar sevgili blog arkadaşlarım. 
Merak edenler, yorumlarına cevap alamayanlar, yazılarımı özlemle bekleyenler, bloglarına uğramadığım diye alınanlar, aramıza yeni katılanlar, izlemeyi bırakmayanlar, övgü dolu sözler söyleyenler...
İyiyim, çok şükür yeni yıla çok çok güzel bir şekilde başlangıç yapıyorum. Bir daha bu kadar uzun süreli aranızdan ayrılmayacağımı umuyorum.
BuRCu burada! :) 'Ilımlı(!) Fısıltılar' yeniden nefes almaya başladı ;)   

14 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

Hoş geldin o zaman. :)
Biz hala buralarda aynı otlaktayız.

BuRCu dedi ki...

Hoş buldum Volkan :) Seni de burada görmek güzel. İlk yorumu aldım bile sizden, sevindim.

Yokluğumda yazdıklarına göz atacağım, şimdiden söyleyeyim.

Volkan DENİZ dedi ki...

Mutlu yıllar :)

BuRCu dedi ki...

Hepimize mutlu ve şanslı yıllar olsun :) Tabii başta sağlık.

crazywomanrosemary dedi ki...

BİR GÜN DÖNECEĞİNİ BİLDİĞİMDEN İZLEME LİSTEMDEN İNDİRMEMİŞTİM SENİ..YENİDEN HOŞGELDİN CANIM..:))

YENİ YILIN KUTLU,..HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN..:)

BuRCu dedi ki...

Teşekkür ederim canım :) İyi ki yeniden buralardayım.

Senin de yeni yılın şimdiden kutlu olsun ve bir öncekini aramayacak güzellikte... ;)

kancule dedi ki...

ortalık şenlendi sonunda :)

Joy dedi ki...

Yihuuu tekrardan hoşgeldin Burcu. 2012'ye süper girişin takdir edilesi;)

İyi seneler, çok mutlu ol bu sene^^

BuRCu dedi ki...

Elif'cim şenlik havası hiç geçmesin inşallah :)

Gözde'cim, hoş buldum. Hepimiz çok mutlu olalım bu yıl. 2012 çok farklı olsun :))
Olacak, inanıyorum.

cherryblossom dedi ki...

öyleyse hosgeldin diyor ve sana ve ailene, mutlu, huzurlu bir yeni yil diliyorum burcu :) sevgiler..

Sazan dedi ki...

Pek koptum kuzum, unuttum sanma sakın, iyi yıllarımız olsun...

BuRCu dedi ki...

cherryblossom, çok teşekkür ederim :) Güzel dileklerin hepimiz için geçerli olsun inşallah. Ailenle, sevdiklerinle birlikte birbirini aratmayacak yıllarına ;)
Sevgiler...

Sazan,unutuldum, aldatıldım, sevgilimden ayrıldım, çok yalnızım :P:D
İyiysen, iyiysek problem değil Sazan'cım. İyi yıllarımız bizim olsun umarım ;)

dalgaizleri dedi ki...

Selam :) Hoşgeldiniz tekrar Burcu.

BuRCu dedi ki...

Merhaba Burak :) Teşekkür ederim sen gözükmüyorsun fazla ya da ben fazla dahil olamıyorum bu ara.

Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...