Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

11 Kasım 2011 Cuma

UZAKLARDAN SELAMLAR

 Fısıltı yoktu uzun süredir.seslenemedi kelimeler,hayat bulamadı buralarda cümleler.''ılımlı''nın ve ünleminin hakkını verecek serzenişleri duyurmaya fırsatı olmadı BURCU'nun.
  İnternete giremediğim süre içinde neler yazdığınızı merak etmiyor değilim.uzak kaldım bloguma ve bloglarınıza tekrar geleceğim.söylenecekler,okunacaklar tükenmedi henüz;aksine liste uzadı.
  Duruma uygun ve aklıma ilk gelen şarkıları sizlere bırakıp kaçıyorum yeniden.
Zuhal Olcay - Yalnızlığım
Umut Kaya - Mor Yazma

13 yorum:

hayalhanem dedi ki...

sen hala yaşıyor musun? az daha biz blogerlar sana bi hatim indirecektik :D hoşgeldin, özledik yazılarını..

kancule dedi ki...

Uzun zamandır bu kadar mutlu hissetmemiştim kendimi. Nasıl heyecanlandım bilemezsin.
İyi ki döndün Burcu..

Volkan DENİZ dedi ki...

Hoş geldin. Geldiysen tabii. Gelmediysen de olduğun yerde mutlu olman dileği ile. Senden bir ses duymak mutlu etti bizi :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Çok şükür ordasın!İyiysiN ya*??.:))

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Ne zaman geleceksin beklemekteyiz

Mutfak dili dedi ki...

Hos geldiniz yazilarinizi ozledim. Merakla bekliyorum.
Sevgiler..

Damla dedi ki...

beklemedeyizz, ılımlı(!)fısıltıları:)

Aѕαннαяα dedi ki...

Tez zamanda gelmeniz dileğimizle..

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Gelince yarışmamıza da uğra :)

http://www.anindayorum.com/2011/11/2012-ylnn-en-sansl-blogunu-seciyoruz.html

crazywomanrosemary dedi ki...

AŞKOLSUN BURCU! Bloğuna giriyorsun ve bir merhaba demiyorsun..:))

1i yok mu? dedi ki...

neredesin.. :(

BuRCu dedi ki...

:( Öncelikle takibi bırakmadığınız ve beni beklediğiniz için teşekkür ederim. Sonunda bitti ve artık yanınızdayım, buradayım :)

Bu yazıyı kardeşim aracılığıyla göndermiştim, o yüzden bloglarınıza uğrayamamıştım. Ama yarından itibaren akınlara başlıyorum hazırlıklı olun ;)

BuRCu dedi ki...

Damla, senin bloguna erişim sınırlı. Ben daha önceden senin takipçin olmama rağmen neden giremiyorum :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...