Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

25 Ocak 2013 Cuma

Gece Gündüze Karışır

Bir önceki yılın gerçekten güzel geçtiğine inandığın ve yenisinin de aynı hızla ilerleyeceğini hissettiğin kaç ardarda yıl vardır ki hayatta?

Söyle bana hayat; bu şans iyi değerlendirilebildiği sürece mi verilir insana, yoksa düşünceleri umut dolu olduğu için mi?

Bıraksana sebep sonuç ilişkisini! Neticeyi yaşamaya devam et tüm isteğinle...


Göz açıp kapayıncaya kadar geçen bir yıl ardından değerlendirme yazısı yazamadan ve yeni yıldan beklentileri dillendiremeden bir ay geçti bile. "Bu ne hız hayat" demiyorum diyemiyorum; zira o hıza ayak uydurmak ayrı bir zevk veriyor, coşku ahenkleniyor.

Beklentilerin asılı olduğu çitanın devamlı uzaması; 'yeni hedefler belirlemek, parametreleri arttırmak, kıstasları gözden geçirmek gibi terimlerin değerlendirilmesini zorunlu kılması' hareketi eksik etmiyor yaşamdan.

Söylesene gece: Gündüzü kıskanıyor musun bunu öğrenince. Ya da sen söyle gündüz: Gecenin dinginliğine göz dikiyor musun zaman zaman.

Peki sen yağmur damlası! Neden vuruyorsun hırçınca pencereye? Ne anlatmak istiyorsun heyecanla?

Yürümeyin düşler, koşun! Rüzgarı da alın yanınıza ve ilerleyin.

8 yorum:

ÖZGÜR dedi ki...

o yürüyen düşler giderlerken arkalarından öylece bakıp kalmayalım, umuyorum ki!hep yan yana, iç içe olalım düşlerimizle! selam!

BuRCu dedi ki...

Selamlar Sevgili Özgür!
Haklısın onları bibaşına bırakmak olmaz, biz onlarsız olmaz.

Dilediğimiz gibi günlere ;)

iyi geceler öpücüğü dedi ki...

her yeni yıla, geçen yıl gibi olmasın diye umudederek bakılıyor
kiminin hayalleri o rüzgarla uçup gidiyor kimine o hayaller rüzgarla uçup geliyor
bakalım neler göreceğiz diyip bekliyoruz
daha güzel günler görmek dileğiyle...

BuRCu dedi ki...

Umut etmek kadar güzel bir şey var mı ki insanı güçlendiren, heveslendiren ve geleceği merakla beklemesini sağlayan...

Geçen bir günümüz bile bir öncekinin aynısı olmasın, olmasın ki adım üstüne adım atalım.

Teşekkür ediyorum ve güzel günlerinin artmasını diliyorum ;)

safransarı dedi ki...

Ama güneş her gece tepemde doğuyor..
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=k8IcSt8hKfA

BuRCu dedi ki...

safransarı, ne mutlu sana mı desem bilemedim. Güneşin batmasın...

Yani!

Ali Degismis dedi ki...

Merhaba çok güzel bir makale yüreğine sağlık

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al
siteler mobilya

BuRCu dedi ki...

Merhaba, teşekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...