Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

19 Ağustos 2011 Cuma

/ Blogger N’lerini Seçiyor ! /

Mim yazılarına benzer bir uygulama ile karşı karşıyaymışız. Blog yazarları kendi arasında, belirlenen bazı kategorilerde en’leri seçiyormuş. Duyduk duymadık demeyin!
Bilgi vermek adına: ’Yazının başlığı " Blogger N'lerini Seçiyor ! "şeklinde olmalı. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.  Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam, birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burada genel bir seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.)  Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz.’
Sevgili Hayal Meyal beni de dahil ederek seçim yapmama vesile oldu. Büşra’ ya teşekkür ediyor, kendimce en olduğunu düşündüğüm kişileri sıralıyorum.
En İyi Tasarıma Sahip Blogger: kancule, ÖZGÜR, sedef serin
En Güncel Blogger: Hayal KahvemHemera-Nyks, Ful Yaprakları
En Meraklı Blogger: GÖK-TÜRK
En Çok Gezen Blogger: CWRM, nil(mavinin güncesi)
En Çok Bilgilendiren Blogger: Burak(dalgaizleri)  
En Çok Kendini Anlatan Blogger: Missbone, YaşamPINARIM
En Akıcı Yazan Blogger: Volkan, particle
En Aşık Blogger: Mia, khpkdr
En Çok Eğlendiren Blogger: Vladimir, hayalhanem, googhan
(Bu benden)En İçten Blogger: kancule, İpek’ten, Volkan


Unuttuklarım olmuştur kesin, kusura bakmayın lütfen. Listede adını gören ya da görmek isteyen herkes yazabilir ;)

    47 yorum:

    GÖK-TÜRK dedi ki...

    Abovvv !Çok meraklı Melehat gördüm kendimi :)

    GÖK-TÜRK dedi ki...

    Naapcaz şimdi ?Sendeki kategorileri aynen mi alacağız yoksa kafadan kategori mi yazcaz ?

    particle dedi ki...

    Eheheh bu N çok mutlu etti beniii. Teşekkür ederiiim^_^

    BuRCu dedi ki...

    Göktürk, evet aynen bu kategorileri ve o bilgi yazısını alıp siz de yazarsanız güzel olur :) En son maddeyi ben ekledim, onu değiştirebilir ya da silebilirsin.

    particle, rica ederim :)

    Pabuç dedi ki...

    çok güzel ama zor bir mim :)

    BuRCu dedi ki...

    Evet Pabuç, zorlanıyor insan :) Unuttuklarım olmuştur kesin, ilk akla gelen haliyle yaptım. Sen de yapmak istersen buyur lütfen ;)

    dalgaizleri dedi ki...

    Biraz da değil fazlasıyla iltifat olmuş bu bilgilendiren blog ödülü. Çok teşekkür ederiz blogumuz adına. Ilımlı fısıltılar da aynı şekilde bütün güzel başlıkların altındadır bana göre. ;)

    BuRCu dedi ki...

    Benim küçücük jestim karşısında seninki pek bir utandırıcı oldu :) Biz de çok teşekkür ederiz dalgaizlerine.

    sedef serin dedi ki...

    çok teşekkür ederimm.çok mutlu oldum gerçekten:)

    ÖZGÜR dedi ki...

    Ayyy Burcu; nasıl güzel bir süpriz ve başından beri yorumlarınla verdiğin cesaret için teşekkür etme imkanı oldu.Çok teşekkür ediyorum, blogdaş arkadaşım.Sevgiyle...

    crazywomanrosemary dedi ki...

    Canım ne güzel bir yerdeyim..gerçekten gezmeyi çok seviyorum..:)) teşekkür ederim..:))

    BuRCu dedi ki...

    sedef, rica ederim :) Mutlu ettiysem ne mutlu bana.

    Özgür, ben de çok teşekkür ederim samimiyetin için. Yorumun mutlu etti.
    Sevgiler olsun blog arkadaşıma.

    BuRCu dedi ki...

    CWRM, bir de o yerleri anlatınca hele bizleri de sevindiriyorsun :)

    Bir İnce Ses dedi ki...

    Katıldığın için teşekkür ederim :)

    BuRCu dedi ki...

    Ne demek efendim. Sen oluştur, biz destek veririz :)

    kancule dedi ki...

    Burcu o kadar mutlu ettin ki beni :) şaşırdım kendi blogumu görünce aslında. hele de yazmayı isteyip de kilitlenip kaldığım şu günlerde öyle iyi geldi ki.. ziyaretlerin, yorumların, varlığın herşey için çok teşekkürler..:)

    BuRCu dedi ki...

    Bu güzel cümlelerin için ben teşekkür ederim Elif. Birbirimizi kelimelerimizin arkasında bulduğumuzdan sanırım bu bizde oluşan mutluluk :) Kilitlenip kalma dönemleri geçer umarım, okumaya devam ederim ;)
    Huzurlu kal...

    khpkdr dedi ki...

    teşekkürler benimle de paylaştığın için en kısa zamanda bende n'lerimi paylaşıcam seninle iyi günler :)

    crazywomanrosemary dedi ki...

    teşekkür ediyorum..:))

    Volkan DENİZ dedi ki...

    Burcu, çok teşekkür ederim. Akıcı yazmaya çalışıyorum ama senin öyle söylemen beni bi acaip duygulara sevk etti. :) Ama içten olduğumu söylemen beni bir başka mutlu etti. Bunu gerçekten hissettirebilmiş olmaktan çok mutlu oldum. teşekkür ederim tüm içtenliğimle. Sende öyle olmasan ben bu kadar içten olamazdım..
    Sevgilerle...

    Volkan DENİZ dedi ki...

    bir cevap yazdım... :)

    YaşamPINARIM... dedi ki...

    Burcu'cum, bloguma bak, sana söz verdiğim yazıyı yazdım ;)
    sevgiler... =)))

    Hayal Kahvem dedi ki...

    Heyy! Teşekkür ederim:)

    cemReçete dedi ki...

    mim'in bende saklı :)

    http://cemrecetem.blogspot.com/2011/08/cemrecete-nlerini-seciyor.html

    Lütfi MUTLUER dedi ki...

    Bu yazıyı okumanı istiyorum :)
    Bir Ramazan`ın Daha Sonuna Geldik
    http://www.anindayorum.com/2011/08/bir-ramazann-daha-sonuna-geldik.html

    Lütfi MUTLUER dedi ki...

    Bi mim gördüm sanki :)
    http://www.anindayorum.com/2011/08/mim-bloggerda-ne-eksik.html

    oyumben dedi ki...

    Fakat nasıl olur? Hangi kriterlere göre EN? Ağk.

    Kamil Cengiz dedi ki...

    Blogger "N"lerine seçildiniz :)
    http://biryazarsam.blogspot.com/

    Volkan DENİZ dedi ki...

    Bayramın kutlu olsun sevgili Burcu :)
    Fazla da özletme kendini, nerelerdesin ?

    particle dedi ki...

    Nerelerdesin Burcuuu?? Yokluğun hissediliyoo^^

    kancule dedi ki...

    Burcu ah Burcu kayboldun.. meraklardayım :)

    cemReçete dedi ki...

    mim'in var bende :)

    http://cemrecetem.blogspot.com/2011/09/hatun-kisilik-olsaydm-mim.html

    nil dedi ki...

    sevgili burcu, yeni okuyabildim, ennlerinden biri olmak ne hoş, çok teşekkür ederim. gel bak daha nereleri gezmişim ;) sevgiler..

    crazywomanrosemary dedi ki...

    NEREDESİN gözüm yaaa. bir ay izin mi olur?...İyisindir umarım..:))

    crazywomanrosemary dedi ki...

    NEREDESİN gözüm yaaa. bir ay izin mi olur?...İyisindir umarım..:))

    Damla dedi ki...

    yazılarını gözler, seni özler bi haldeyiz:)

    crazywomanrosemary dedi ki...

    Şu aralar nasılız? yazmayı düşünmüyor musun ?

    ÖZGÜR dedi ki...

    Sevgili Burcu; hadi rahatsız etmeyeyim dedim ama bu kadar dayanabilidim. Umarım ciddi bir sorun sebep değildir uzun süren bu sessizliğine. Bir cööö desen yeter. Sevgiler...

    crazywomanrosemary dedi ki...

    hadi yaaa!! sıkıldım dön artık!

    Bora Gürçay dedi ki...

    blog tasarımım konusunda iddialıyım :P

    bgurcay.blogspot.com

    Sabahattin Gencal dedi ki...

    Merhaba,

    Damla Doğal Hayat Özel sayısını çıkarmak hazırlığı içindeyiz.
    Doğal yerler, doğal güzellikler, hayvanlar alemi… vb. konularla ilgili fotoğraflar, şiir, anı, gezi yazıları …vb. çalışmalardan; ayrıca çevreyi koruma çalışmalarından oluşacak Damla Doğal Hayat Özel Sayısı için katkılarınızı bekliyoruz.

    İnternet dünyasında dağlarla, ormanlarla; ırmaklarla denizlerle; yaban hayvanlarıyla ilgili bir çok çalışma var. Milli parklarımız, çevre çalışmalarımız da başlı başına kaynak teşkil etmektedir. Ancak “alıntı kurallarına” göre bu çalışmalardan yazının boyutuna göre bir iki paragraf alıp bağlantı kurabiliyoruz. Yazının tamamı için müsaade alma işi ile uğraşmak kolay olmuyor.

    Özel sayımızda sizlerin doğal hayatla ilgili çalışmalarına ( şiir, anı, gezi yazısı, öykü; fotoğraflar…vb.) yer vermek istiyoruz.
    20 Ekimden sonra çıkarmayı düşündüğümüz özel sayımıza yazı ya da fotoğraf göndererek katkı sağlarsanız mutlu oluruz.
    Mutluluk dileklerimizle.
    Sabahattin Gencal
    (Emekli öğretmen)

    Gürhan dedi ki...

    Selamlar Burcu... :)
    Sen de benim gibi ne zamandır yazmıyormuşsun. Ee hadi sen de başla artıkın...

    N seçilen arkadaşlara da tebrikler diliyorum. :) sevgilerle...

    limbolin dedi ki...

    nerdesinn:/:/

    BuRCu dedi ki...

    Heeeyy! Ben geldim :)

    Uzuuuuun mu uzuuun bir zaman oldu farkındayım :( Bir daha bu kadar ayrı kalmayacağım inşallah.

    Çok mutlu ettiniz beni yorumlarınızla.

    BuRCu dedi ki...

    limbolin, bloguna erişemiyorum. Sınıra takıldım :( Neden oluyor acaba ve nasıl düzeltebiliriz?

    BuRCu dedi ki...

    Volkan, cevabını aldım, geç kalma sebeplerim var. Bayramları buruk geçirdim maalesef.

    Fazla özlettim biliyorum; telafi edeceğiz umarım :)

    BuRCu dedi ki...

    Gürhan, yazmayı bırakmamak ümidiyle... Sen de fazla ara verme :)

    Bora, uğrayacağım bloguna.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...