Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

31 Mart 2012 Cumartesi

Baharmış Gelen

Bahar gelmiş, hoş gelmiş. Ağaçlar çiçeklenmiş, çiçekler çimenlerin arasından kendini göstermeye başlamış. Güneş göz kırpmakla kalmamış, ısıtmış içimizi. Yine geldim yamacınıza der gibi parıldamış. Baharı simgeleyen diğer belirtilerin de gözle görülür olması pek bir güzelmiş. Miş'te miş... Zaman bu konuya uymamış; yalnız bu sorun değlmiş. Önemli olan baharın her haliyle yanıbaşımızda olmasıymış. Bize düşen sadece gülümsemekmiş.

10 yorum:

Nar-ı Can dedi ki...

bahar nereye gelmiş?

cemreler önce göze sonra yüreğe düşmeli ki baharı kalbimizde hissedelim.

dışarıda çiçekler açmış, içimde çiçekler solmuş ...

kancule dedi ki...

bahar gelmiş de hepimizi teğet geç"miş".

1i yok mu? dedi ki...

Aslında en sevdiğim mevsim bahar. Ama nedense kararsız bir bahar bu bahar. Bir sıcak, bir soğuk. Mevsim değişikliğinden hasta olan insanlar gösteriyor baharın geldiğini...

BuRCu dedi ki...

Nar-ı Can,
Sana baharı getirmek için ne yapsak bilemedim ki ben. Vardır elbet bir çözüm yolu; ancak hiç yardımcı olmuyorsun.

BuRCu dedi ki...

Elif,
...mişmiş...

Ne olur biz onu teğet geçsek bu sefer?

BuRCu dedi ki...

1i yok mu?
Artık tüm mevsimlerimiz kararsız ve karışık. Hepsinde her şeyden var.

Hasta olan insanlar hiç azalmadı bu yıl zaten, ne kadar dikkat etsen de bir yerden sonra elde olmuyor.

ÖZGÜR dedi ki...

Ahh be Burcu,
Bahar geldi de ben nerede kaldım bilemedim. Ardından bakıyormuş gibi hissediyorum. Ama ekteki fotoğraf gibi çiçeklenmiş dallar görünce tebessüm etmektende geri kalmıyorum. Sevgiyle kal...

BuRCu dedi ki...

Bir yerde kalmasaydın iyi olurdu Özgür.
Tebessüm edebilmene sevindim, ucundan da olsa yakalamışsın anlaşılan.

Sevgiler benden sana...

kancule dedi ki...

Burcu yine kayboldu..

BuRCu dedi ki...

"Neden buralara daha çok zaman ayıramıyorum son günlerde" diye yakınırken ve "otur bugün oku ve yaz" diye içimden geçirirken mesajını almak ayrı bir güzel ve hoş bir tesadüf oldu gerçekten Elif.

Burcu geri döndü, Burcu daha çok fırsat yaratmaya, anlatmaya, anlamaya çalışacak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...