Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

22 Ocak 2012 Pazar

Ağlamış Nasıl Olsa

“Ağladım, ağladım, ağladım.” diyor biri. Dışa vuramadığım, içimde biriktirdiğim ne varsa; hepsini döküyorum ortaya dercesine. Bitmek tükenmek bilmeyen bir hezimetin ortasında kayboldum diyerek sesleniyor birilerine. Sesini duyurabildiğine şüphe etmiyor; ama… Aması yok!
Çaresizlik içinde parçalanıyor küçük yüreğim, büyük yürekleri de dağlayarak…
“Ağlıyorum, ağlıyorum, ağlıyorum.” demeye devam ediyor aynı biri. Ağladıkça daha mı iyi, daha mı kötü olduğunu irdelemeden; sadece ağlayacağını vurguluyor gözyaşlarının istikrarı ile.
“Olmuyor ki.” diyor o biri. Sonra susuyor. Susarak anlattıklarının anlaşılmasını umarak, umduğunun gerçekleşeceğini bilerek…  
Umduklarının gerçekleştiğine tanık olurken yaşadığı şu günlerde; yüzünde neşeli, kalbinde buruk bir gülümseme ile devam ediyor sözlerine aynı biri. Kulağında eskilerde keşfettiği bir müzik, aklında düşleri, gözlerinin önünde peşinden koşulacak hedefler.
“Avaz avaz bağırıyorum şimdi.” diyor o biri. Sesini duyurabildiğinden emin olarak umutlarını uçuruyor bir bir. İç huzur her şeye tanık olurken “Yine, yeniden, yeniliklere, yinelenenlere!” diyor usulca.   
Geçmişle geleceğin bugündeki harmanlaması olan bu yazı da burada bitiyor. Yerini şarkıya bırakarak el sallıyor ekrandan ekrana.

10 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

Umudu bu kadar yoğun yaşayan o biri. En sonunda "hepsi hayat işte" mi diyor yani..
Olmadı ki. Ağladı, güldü, umut ışığı aydınlandı. Yeniliklere yeniden koşarken. Ulaştığı sonuç oldumu şimdi.. :)
İç huzura ulaşan o biri bence hayatı en yoğun tarafı ile yaşayıp, her gün yeşeren umutlarına yeni bir dal eklemeli. Sonun da "hayat işte" demeden hemde..
Başarabilirse...

BuRCu dedi ki...

"Hayat işte!" demesi belki de o cümlenin, umutlarının yeşermesine fırsat verebilen özelliğindendir.

Yaşadığı her anın yoğunluğu hissetmesi onun bir şeyleri başarabildiğini gösteriyordur, kim bilir.

Ulaşılan sonuç yokmuş, her zaman sonuçlar güncellenmeliymiş ve her sonuçtan sonra yeni bir başlangıç muhakkak varmış. Öyle diyor o biri :)

Bir de ekliyor: "Eklenen dalların sayısı arttıkça artıyor. Bu durum çok mutlu ediyor."

... ;)

nes dedi ki...

o biri..umut kuşlarını hiç kaçırmasın kalbinden..bir kere kaçtı mı yine dönüyorlar ama direnci kalmıyor bu kez ruhun o umutlara inanmaya..işte bu yüzden kaçırmasın kuşları..tabi tutabilirse sımsıkı inanarak onları.

BuRCu dedi ki...

Sımsıkı tutmak için kendine söz vermiş o biri. O yüzden inanarak yaşamaya devam ediyormuş.

Umutlarının kanatlarının kırılmasına izin vermediğin günlerine Nes ;)

b3ngü dedi ki...

Ağlayabiliyor ya o biri. Kimi zaman hıçkırsa da ya da ağlamaktan gözleri şişse de ağlayabiliyor ve avaz avaz da bağırabiliyorsa atıyor onun kalbi ve hissediyor acısını da aşkını da mutluluğunu da... Ve aynı biri susabiliyorsa içindeki seslere inat sonra bir de gülebiliyorsa, o zaman işte hayatı öğreniyor bir de üzerine yaşayabiliyor demektir... Çabalıyor ve bir yerde bir şeyleri başarıyor demektir. Canı ne kadar yanarsa yansın ayağa kalkabiliyor demektir.. Ve inan bana bu birçok şey demektir, birçok şeye de bedeldir...
Ben geldim bu arada... Sessiz kala kala topladığım tüm gücümle ve gülücüklerimle buradayım artık... Özlemişim çok (:
Ha bir de seviyorum bu şarkıyı ben de yaa, güzel seçim:)

BuRCu dedi ki...

Hoş geldin Bengü'cüm :) Daha çok buralarda ol ve kendinden haberler ver. Sesini duyur sen de bizlere ;)

İnsan olmanın gerekliliklerini yerine getirebiliyor olmak sevindirici diye düşünüyor o biri. Ve haksız da değil hani.

Şarkı için sağol :) Beğenmene sevindim.

Gülücüklerinin kaybolmaması dileğiyle...

b3ngü dedi ki...

Hoş buldum canım teşekkür ederim :) Seve seve duyuracağım artık sesimi inşallah :)

İnsan olmanın bütün gerekliliklerini yerine fazlasıyla getiriyor o, merak etmesin ;) :)

Umarım hiçbirimizin gülücükleri kaybolmaz canım :) Sevgiyle kal iyi akşamlar :)

BuRCu dedi ki...

İyi akşamlar ve mutlu mesut kal ;)

Aslı dedi ki...

Aglıyor dimi, kendimi tutmadan gözyaşlarının akmasına izin veriyor? o zaman arınıcak O biri..

Susuyor dimi? dinliyor gelecegin sesini, umudun sesini..

Bagırıyor dimi? alabildigince, özgür olucak O biri...

BuRCu dedi ki...

Özgürlüğünün doruk noktasında o biri desem, bilmem ne kadar tamamlayıcı olur yorumuna. Çok doğru ve sonucu görülebilir bir tespit.

Teşekkürler Aslı...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...