Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

19 Mayıs 2011 Perşembe

/ Gazi Mustafa Kemal Atatürk ile Büyümek Vardı /

Sevgili Kaka Kuka beni mimlemiş.  Görünce şaşırmadım mı? Şaşırdım elbette. Blogger’ daki ilk mim cevabım, heyecan mı yaptım acaba :) Yok yok heyecan yapmadım, sevindim benim de bir mim yazım oldu :) Böyle söylediğim için “özeniyor muydun yani” demeyin. Blogumun takip ediliyor olması, okunması ve yorumlanması hoşuma gitmiyor değil hani. Farklı blogları takip etmenin keyfini zaten biliyorsunuz.

Gelelim mim konusuna. Tarihsel devinimde nerede olmak isterdin? Neden orada olmak isterdin? Kimi görmek isterdin?

Düşündüm, düşündüm, verebileceğim ilk cevabın 1881’ e gitmek olduğunu fark ettim. Bu soruya birçok cevap verilebilirdi tabii ki; ama ilk sırada o muhteşem insanın yaşamının kıyısında köşesinde olmak var.  Mustafa Kemal Atatürk’ ü yakından tanımak, onunla birlikte aynı duyguları o zamanda yaşayabilmek isterdim. Onunla birlikte büyüyen; idealistliğini, başarılarını, liderliğini okuyarak ve dinleyerek değil yaşayarak öğrenmiş biri olabilmeyi isterdim. Daha çok sebep yazabilir ve susmayabilirim. Bu yüzden bu kadarı yeterli diye düşünüyorum.


İlkokul sıralarında Sarı Zeybek belgeseli izletilirken gözyaşlarına kapılan minik öğrencilerden biriydim. Sanıyorum ki günün anlam ve önemine en uygun geçmişe dönme isteği bu olurdu benim için.

Ben de sizleri mimliyorum ;)

14 yorum:

Kaka Kuka dedi ki...

Günün anlam ve önemine uygun bir yazı olmuş.. Herkesin 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı da kutlu olsun ..

Gelibolu17 dedi ki...

Burcu bence çok güzel olmuş,çifte kavrulmuş bir mime sahip oldu nutukçu :)Artık çifter çiftermi cevaplar napar bilemiyorum :)


BU arada sayfan çok güzelmiş,takip listeme alıyorum,görüşmek üzere,sevgiler,selamlar olsun :)

BuRCu dedi ki...

Kaka Kuka, mim ve yorumun için teşekkürler. Böyle güzel bir gün olan Kurtuluş Savaşı' nın başlangıcına gelmesi hoş bir tesadüf oldu gerçekten.

Gelibolu17, bakalım nasıl bir çözüm bulacak çifte kavrulmuş mim için :)
Teşekkür ederim sayfam için söylediklerinden dolayı. Yeni yazılarımızda görüşmek üzere :)

Gürhan dedi ki...

Bak ben bunu da isterdim :) İyi düşünmüşsün... Bu arada yorum sistemimle ilgili yorumunu aldım derhal harekete geçiyorum :)

BuRCu dedi ki...

Senin isteyeceğin şeylerin listesi uzar gider zaten :)
Bu arada sağol, artık mail alıyorum yorumlardan sonra, iyi oldu :)

Meyra dedi ki...

Burcucum öncelikle mimlendiğim için çok teşekkür ederim çok naziksin;) ama ben uzun süredir mimlere kapattım blogumu, artık mimlere yer vermek istemiyorum nedeni ise tamamen yetişememem ve bazen cvplamak istemediğim kişisel şeylere bile maruz kalmak istemememdir..beni anlayacağını umut ederek ufak bir özürle kaçıyorum..sevgiyle kal canım

bu arada Sarı Zeybeği ara ara izleyip halâ ağlayanlardanım yanlız değilsin büyüdüm ama değişen hiçbir şey yok Ulu Önderimize karşı..

BuRCu dedi ki...

Tabii ki kişisel görüşüne saygı duyuyorum Meyra, hiç problem değil ;) Ben yeniyim bu işlerde, görüşünü öğrenmiş oldum :)

Atamızı unutmak ne mümkün, içimizdeki bu sevgi nesilden nesile geçecektir diye umuyorum.

Volkan DENİZ dedi ki...

Çok güzel bir mim konusu. Ama şu sıralar çok yoğunum bana biraz müsaade. Teşekkürler.. :)

BuRCu dedi ki...

Ne demek Volkan istediğin zaman olsun :)

oyumben dedi ki...

Onunla büyüyüp Onunla ölmek isterdim.
Belki böylece şu anı görmezdim.

BuRCu dedi ki...

Bu anı görmemiş olmayı seçmek yerine daha çok kişinin onu anlayabilmesini dileyebiliriz belki de.

Nil dedi ki...

Yine mükellef bir yazı olmuş :)
Böyle kıymetli bir liderle büyümeyi,aynı dönemde yaşamayı kim istemezdi ki..

BuRCu dedi ki...

Nil'cim çok teşekkür ederim, çok kibarsın :)

Sazan dedi ki...

Pek güzel yazmışsın, mimimi de aldım, öperek kaçtım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...