Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

4 Mayıs 2011 Çarşamba

İNTERNETİMİZE DOKUNMAYIN

Yazmayayım diyorum, her gün bekle bakalım belki yeni bir haber çıkar diyorum; ama yok. İnternetimize filtre uygulaması gelecek. 
Nasıl bir mantıktır bu?

Birilerinin (Kim olduklarını bilmediğimiz, filtreleri neye göre ayarlayacaklarını ölçemediğimiz kişiler, yetkililer!) izin verdiğinden başka kaynaklara erişemeyeceğiz. Nerede kaldı özgürlük?

Onlarca uygun görülmeyeni görme şansımız kalmayacak. Ne kadar saçma bir uygulamadır bu böyle. Arkasında pek çok düşüncenin yattığı apaçık ortada, görememek mümkün değil. Dur diyebilmeliyiz? Umarım seçim sonuçları geleceğe atılmış mantıklı bir adım olur.  

8 yorum:

by mutu dedi ki...

blogunun tasarımı güzel olmuş naptın bende mi esinlendin :))

BuRCu dedi ki...

Teşekkür ederim, senin blogunun tasarımı da fena değil işte :)

Damla dedi ki...

Haşmet Babaoğlu'nun dediği gibi "Oy kullanacak aklı olduğuna inanılan vatandaşların hangi sitelere girip giremeyeceğine gayet keyfi düzenlemelerle devlet karar verecek!" maalesef..

BuRCu dedi ki...

Tartışılacak o kadar çok konu var ki bu girişimin arkasında; güzel sonuçlar ummaya devam ediyorum hala.
'Güvenli İnternet' adı altında göz boyadıkları sebepler başka, çok değil "birazcık" düşününce ortaya çıkan sebepler başka. Sınırsız kaynakla dolu bu internet dünyasındaki kaynakları kısıtlamak kime nasıl yarayacak belli.

Mia Wallace dedi ki...

evett internetime dokunmaaa! :(

BuRCu dedi ki...

Mia, ben de öyle umuyorum ve önümüzdeki süreçte yapılacak açıklamaları bekliyorum açıkçası. Bugün bazı kaynaklara göre standart pakete sınırlama getirilmeyeceği yazıyordu. Uygulamanın gidişatı hakkında bilgi bekliyor herkes, bakalım neler göreceğiz.

Nil dedi ki...

Ne yazık ki artık özgür bir ülkede yaşamıyoruz.özgürce düşünemiyoruz,özgürce hareket edemiyoruz..
İnsanların kendi,iradelerine,düşüncelerine kısıtlama konulmasına hiçbir zaman anlam veremedim ve vermeyeceğim..
Bize dayatılan bir hayatı yaşıyoruz ne yazık ki..Özgür bir yaşam alanı ve düşünce hayatı dileklerimle...

BuRCu dedi ki...

Dileklerine ek olarak, bu uygulamaların ne gibi sonuçlar doğuracağını görebilen ve sorgulayabilen bireyler umuyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...