Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

9 Ağustos 2011 Salı

Şaşırtıcıdır Mucizeler

Bir şeyi çok istersin, o kadar çok istersin ki gün gelir gerçekleşmesine ihtimal vermezsin. O dönemlerde ‘bir öyle bir böyle’ karar veremezsin olacak olana. Bekleyip göreceksindir aslında; fakat bekleme esnasında beklentilerini artırmamak için gerçekleşmeyeceğine odaklanırsın. Türlü hesaplar yapar, günden güne değişen düşünceni izlemeye koyulursun. Tam ümidini kestiğin bir zamanda bir mucize olur resmen. Çok büyük bir mucize değildir esasen. Buna rağmen yetmiştir içindeki kelebekleri havalandırmaya. Bu iyilik başka bir kıvılcıma kadar hatırı sayılır bir yol almanı sağlayacaktır. Beklenmedik anda, aniden gelen bir sürpriz azmini artırmıştır. O halde büyük mucizeye koşmaya devam edeceksindir. 

17 yorum:

particle dedi ki...

Aa bu benim son 1 ayımı üstü kapalı anlatan yazı:D kocaman sırıtmaya sebep oldu onun için:D Ama bir fark var bende, ben mucize gerçekleşmesini daha fazla bekleyemeyip iteledim, kendi mucizemi yarattım. Hatta şu an en çok kendime şaşırıyorum:)O da güzel oluyooo:D:D

Bu arada büyük mucize de mi var?? Onu bilmiyodum. Heyecanlandım şu an:p

BuRCu dedi ki...

Üstü kapalılığı seviyorum particle :) Sırıtmaya çok sırıttım ben de, hoşuma gitti :)

Büyük mucize de var pek tabii. Gelmese de gideriz ona artık :D

ÖZGÜR dedi ki...

Mucizelere inanmaktan asla vazgeçmeyecek olanlardanım ben...Ben ki büyümekten ölesiye korkan; mucizelere inanmaktan vezgeçtiğim zaman büyümüş olacağım...Sevgiler Burcu!

BuRCu dedi ki...

Mucizelere inanmaktan vazgeçme sen yine de sevgili Özgür. Hem içimizdeki çocuk büyümediği için ayrı tutmuyor muyuz kendimizi.
Mucizelere şahitlik edilen güzel günlere doğru, sevgiler...

kancule dedi ki...

Bir yazar der ki Burcu, "Mucizeler ihtiyaçlarımızla nadiren örtüşür."
Talih bu kez senden yana, ne güzel :)

Diplomalı Bakkal dedi ki...

herzaman bekle ve gör politikası izlemişimdir her zaman sonucu güzel olmuştur. Dua etmek lazım hal diliyle, haırlı olanı dilemek lazım ;) umarım bende 3-4 gün boyunca doğru kararı alabilecek bir mucizeyle karşılaşırım :)

BuRCu dedi ki...

Sevincime sevinç kattın Elif :) Umarım öyledir. Öyle olmasa bile bu kıvılcımla baya ilerleyebilirim. Teşekkür ederim :)

BuRCu dedi ki...

Diplomalı bakkal, her ne kadar sabırlı olduğumu bilsem de bazen beklemek işe yaramıyor gibi gelir.
Dilerim ki hayırlı olan mucize seninle olur ;)

Volkan DENİZ dedi ki...

Her şeyden vazgeçtiğin anda... çok istediğin ama tüm uğraşlarına rağmen olmayanların olduğunu tam o anda görürsün.
Peki ama beklenmedik bir anda, aniden gelen bir sürpriz azmimi arttırdıktan sonra büyük mucizeye koşmamı ne sağlayacak? :) Artan azmim mi, geri dönen inancım mı. Yoksa hepsi zaten vardı da ben saçmalıyomuydum :)

Kaka Kuka dedi ki...

Eee dünya sana güzel be Burcu'cum !..

kancule dedi ki...

Ben böyle araya girmiş olcam ama:)
Mucizelere anlam yükleyen de biz değil miyiz? Beklediğimiz şeyi imkansızlıkla yaftalayıp hayal kırıklığı yaratıyoruz kendimize. İnsan gücü nispetince yapabiliyor herşeyi. Beklentilerimiz kudretimizle eşdeğer olunca mucize dediğimiz şey hep yanıbaşımızda kalır aslında. Hani tevekkül diye bir kavram var ya. Elinden gelenin en iyisini yaptıktan sonra beklemek.Mucizenin anahtarı bu bence :)

BuRCu dedi ki...

Volkan, her şeyden vazgeçilen anların sayıları giderek artıyorsa tüm uğraşlara rağmen olmayanların olduğunu görmezsin. Aksine olmamasına emin şekilde dolanırsın ortalıkta. Belki de görülen gerçekler vardır bir takım.

Beklenmedik anda, aniden gelen sürprizin ardından büyük mucizeye koşmanı eylemlere dört elle sarılıyor olman sağlayacak. Sonucu ne olursa olsun denemen daha iyi hissettirecek.

Azim artsa bile inanç geri dönmeyebilir bazen (yine vazgeçişlerin çokluğunu varsayarak). Hepsi zaten var da olabilir, yok da.

Saçmalanmıyor bence :) Gelen azmi değerlendirmekte yarar var, bunları deşmekten ziyade :)

BuRCu dedi ki...

Kaka Kuka, dünya hepimize güzel hepimize çirkin. 'An' neyle dolu ise onu yaşıyoruz işte :)

Kancule, istediğin zaman dahil olabilirsin ;)
Söylediklerinde çok haklısın. Geneli için bunu düşünebiliriz. Ben istisna olanına değindim ve sanırım bu gerçek bir mucizeydi :) Belki de o güne kadarki sınavları başarıyla atlatmanın, isyan etmemenin sonucu ya da yürekten isteme etkisi. Tüm 'gerçek olumsuzlukların' içinde birkaç işaretti.

kancule dedi ki...

o zaman bu güzelliğin tadını çıkarmak gerek Burcu :)

Yeni dileğimiz de büyük mucize olsun. En yakın zamanda.. ;)

BuRCu dedi ki...

İnşallah Elif ;)
Çok teşekkürler. Tadını çıkaralım her şeyin :)

ibrahim Hamurcu dedi ki...

Hersey hatta hayat bir mucize degilmi zaten

BuRCu dedi ki...

O yönden bakacak olursak mucizenin tanımını değiştirmiş olmaz mıyız?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...