Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

6 Temmuz 2011 Çarşamba

/ Anlarım ve Çalışmalarım Olsun Yeter /

Sevgili b3ngü ve googhan mimlemişler beni, teşekkürlerimi sunuyorum. Bu konu hakkında da fazla düşünmeme gerek olmadı.   

Yeni mim konusu: “Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırdınız?”

Cevabım hazır: Kesinlikle bilgisayarım. Sebebi sorulmamış gerçi; ama ben kısaca bahsedeyim. Bilgisayarım fotoğraflarıma ve dokümanlarıma sahip çıkıyor. Onu kurtardım mı yeniden başladığım hayatta sıkıntı çekmem. Gerekli bilgiler yanımda olacak. 
İlk yaş günümden...
Bir de bilgisayarımda tamamı bulunmayan çocukluk fotoğraflarımın da bulunduğu albümlerimizi kurtarmak isterdim ki tek bir eşya denildiği için bilgisayarımın çantasını önceden onlarla doldurmuş olmayı umut ediyorum. Bu mümkün gözükmese de en azından bilgisayarımı onların arasına yerleştirip uzaklaşmam lazım evden. Diğer her eşya, parayla satın alınabilecek nitelikte. Onları geri kazanabilirim; fakat hatırlanmaya değer zamanlarımızın özeti olan albümlerimizi geri getirecek bir miktar yok. O albümler sadece benim ya da kardeşimin değil, annemle babamın da çok güzel anlarına şahitlik ediyor; hatta akrabalarımız ve tanıdıklarımızın da.

Çok önemli bir not düştü aklıma. Albümlerimizi her ihtimale karşı kopyalamalıyız. Bunu kısa sürede yapmam gerek :) Ne olur ne olmaz…

Bu arada eşya olarak kısıtlandığından dolayı evde tek başıma olduğumu ya da evde bulunan kişilerin kendini kurtarabileceğini varsayıyorum.

Ben de sizleri mimliyorum ;)

19 yorum:

googhan dedi ki...

aklıma hiç eski fotoğraflar gelmemişti.
yazımı değiştirsem mi naapsam :D

hemera-nyks dedi ki...

:) kesinlikle eski fotoğraflar en doğrusu bencede
-
hemera

BuRCu dedi ki...

googhan, Aklının bir köşesinde olsun artık işte :)

hemera, teşekkürler :) Çok değerli onlar gerçekten.

GÖK-TÜRK dedi ki...

Ben herhalde önce kendimi kurtarırdım.Bilgisayarımı da kurtarmak isterdim ama şimdi başlat'a tıkla kapat de;5 dakka kapanmasını bekle.Sonra kabloları sök vs vs. uzun iş :)))))
Bu arada fotoğraf ta tam bir sevgi pıtırcığı olmuş :DDDDD

BuRCu dedi ki...

Öyle bir durumda kapatmakla neden uğraşacaksın ki Göktürk? Çek fişi gitsin :) Adaptörü bile yeniden alabilirsin, kendisini kurtar yeter :D

Tabii mantıklı olursak kendimizi kurtarmak lazım önce; ki zaten kurtulma şansımız olduğunu da varsayıyoruz.

Fotoğraf için teşekkürler, öyleyim galiba :))

GÖK-TÜRK dedi ki...

Öyle ama bir yandan ben de bilgisayarımı kurtarma taraftarlarından olduğum için kıyamaaammm :))))

Flash !!Yangın sonrası GÖKTÜRK bilgisayarına sarılmış halde bulundu.:))))))

BuRCu dedi ki...

Bir kere kapatmakla büyük sorunlar oluşmaz bilgisayarda, varsayalım ki bataryası takılı olmadığı bir zamanda elektrikler kesildi :)

Bu arada "Kitaplarıma da kıyamam" cümlesini de beklerdim senden :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Amaninnn doğru söyledin.Bak şimdi kitaplar deyince gayri iradi olarak kafamı kitapların olduğu tarafa çevirdim :)))
Boşver bilgisayarı .Doğru dedin kitaplar...:))))

oyumben dedi ki...

Eşya ile işim olmaz. Kendimi çıkarırdım. Yangını dışarıdan seyretmek zevkli olurdu. ehi. Bu arada "Kendi alevinle yakmaya hazır olmalısın kendini: Önce kül olmadan nasıl yeni olabilirsin ki?" -demiş Nietzsche. Ne doğru bir söz. :)

BuRCu dedi ki...

Göktürk, işin zor :) Hepsini kurtarmak mümkün olmayabilir.

oyumben, o anda yangını izlemenin zevkli geleceğini sanmıyorum bana. Evet, söz güzelmiş :) Küllerimizden doğarız yine ve yeniden.

b3ngü dedi ki...

Birçoğumuz farklı şeyleri alıyor ama aynı sebeplerden ötürü... Anılar...
Para verip aldığınız her şey, istinasız her şey bulunur alınır ya da hiç olmadı yaptırılır ama anılar, geçen zaman... O anıların tekrarı ya da geçen zamanın telafisi olamayacağı için yok olmasından korkuyoruz ve anılarımızı kurtarmak istiyoruz. Ki bence en güzeli de bu...

BuRCu dedi ki...

Aslında anıları yaşatan bizleriz, yeter ki hissedelim. Yine de bir kareye ihtiyaç duyuyoruz. O kareler olmasa da biz anılarımızı hatırlayabilir, anlarımızı canlandırabiliriz bence.

Güzel anlarına Bengü ;)

b3ngü dedi ki...

Kesinlikle... Fotoğraflar ya da yazılar daha keskin ayrıntılar ya da tarihler için belki ama bazı şeyler asla unutulmuyor hiçbir karesi olmasa da.
Tabii yine de yanmasalar iyi olur :)
Teşekkürler Bucu senin de güzel anların ve güzel anıların olur inşallah hep...

Volkan DENİZ dedi ki...

Tek kelimelik bir soruya bir sürü anlam yüklemişsin. O anıları kendin içinmi yoksa senden sonrakiler içinmi kurtarmak isterdin acaba. Eski fotolar önemli evet ama bazen de bilmek, hatırlamak istemezsin. Şöyle bir soru sorsam ne dersin. Şimdiye kadar herhangi bir eski fotoğrafını görüp hüzünlenmediğin oldu mu? Eskiler neden hep hüzünle hatırlanır ya da siyah beyaz? Belki de yaşanan anıları yaşandığı yerde mi bırakmak gerek..
Ama sen yinede bilgisayarını kurtar, yaptıklarını yeniden yapacak enerjiyi hiç bir zaman bulamazsın çünkü :)
Sevgiler Burcu...

BuRCu dedi ki...

Mim sayesinde düşüncelerimi paylaşmak istedim, o yüzden yüklenen anlamlar arttı sanırım.

Anıları hem kendim hem benden sonrakiler için kurtarmak isterdim. Allah korusun, ailemden eksilenlerin yerini o fotoğraflara bakarak doldurabileceğim ya da benim eksikliğimi o anlar dolduracak belki de. Aslında hatırlamak istedikten sonra elimizde tek bir fotoğraf dahi olmasa ne kadar çok şey hatırlayabiliriz, bilirsin. Elimizde belli bir eşya olmasına gerek yok diye düşünüyorum.

Diğer yandan eski bir fotoğrafa bakıp da hüzünlendiğim olmadı. Evet, biraz içim burkulur belki; ama o fotoğraflara bakış amacım gülümsemek ve teselli olmak olduğu için keyiflenmeme sebeptirler. Bir anlık içimin burkulması ise duyulan özlemden dolayıdır.

Yaşandığı zamanda bırakılması gerekenler de olacaktır elbet. Bence bu durum bilincimizi başka yönlere kaydırma becerimize bağlı.

Kesinlikle bilgisayarım yanımda olmalı :) Çok üzülürüm çok. Kaç yıllık birikimimi kaybetmek hoşuma gitmez gerçekten.

Sevgiler Volkan ve iyi akşamlar.

Mia Wallace dedi ki...

aa ne tatlısın! ayrıca mimlendin

BuRCu dedi ki...

Teşekkürler Mia :)
Bir de bakacağım bloguna.

Aslinle :) dedi ki...

Yapıcam yapıcam ama tatilde olduğumdan biraz zaman alabilir :) Öptüüüm :*

BuRCu dedi ki...

Sözün bittiği an :) İyi tatiller Aslı.
Öperim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...