Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

3 Temmuz 2011 Pazar

Şahane Duygular

Uzun yürüyüşler… Konuşmadan… Sessiz ve rahatlatıcı… 

Temiz hava, hafif yakan güneş, pırıl pırıl gökyüzü.

Etrafta cıvıldaşan kuşlar, inatla yürüyüşe eşlik eden köpekler.
Parktan gelen geçene “merhaba” diyen minikler, adeta oyunlarına davet eder tavırlar.

Bunaltıcı sıcağa rağmen artan mutluluk, neşenin serinlettiği ruhlar. 
Yeşil ve mavinin buluştuğu güzellikler, işte vazgeçilmez anlardan biri. 

Bize kalan ne peki? Tabii ki sadece :))

15 yorum:

Volkan DENİZ dedi ki...

Ne güzel demişsin. Bugün aynen bu haldeydim, dağlarda özgürcesine. Yabani hayvanlarla paylaştım birazcık ortamlarını. Kimi zaman kavruldum, susuz kaldım ama sonunda bir sürü fotoğraf ve muhteşem dingin bir adam olarak döndüm.
Evet haklısın bana kalan sadece :))
sevgiler..

BuRCu dedi ki...

Fotoğraf güzelliği de varsa seninkinin tadı daha iyidir.

Teşekkür ederim Volkan, üzerimize düşeni çok güzel yerine getiriyoruz :)
Sevgilerle...

b3ngü dedi ki...

Yine ne kadar da güzel bir anlatım yapmışsın ki, okurken bile insan huzur buluyor canım. Vallaha emeğine, yüreğine sağlık (:
Bugün ben de en büyük tutkularımdan biri: denizdeydim daha doğrusu bu sefer çıplak ayak ve ıslanmış paçalarla biraz sahilde yürüdüm sonra da canım ailemle ve köpişimle piknik yapıp Karadeniz manzarasının tadını çıkardım ve tam anlattığın gibi bir ortam olmasa da ben de kendi "vazgeçilmez an"larımdan birini yaşadım bugün (:
Ne mutlu bizlere :")

BuRCu dedi ki...

Aynı hisleri paylaşmak güzel. Söylediklerin daha güzel, teşekkürler Bengü.

Seninki de tadı ayrı olanlardanmış, denize bayılırım da :) Benzerlikleri unutulmayacak olmalarıysa, gerçekten ne mutlu bize ;)

b3ngü dedi ki...

Hisleri paylaşmak ne güzel ki gerçekten de...
Denize ben de bayılırım, benim için bambaşkadır (: Buralara düşerse yolun beklerim de hani :)

BuRCu dedi ki...

Denize olan hayranlığım çok başka benim de. Bana huzur veren manzaralardan biri, belki de en yeteneklisi.

Karadeniz de yeşille mavinin buluştuğu güzelliklerimizden, seyret seyret doyum olmaz ;) Yolum düşerse bekleyişini karşılıksız bırakmam, haberin olsun :)

b3ngü dedi ki...

Denize bakarken bulduğum huzuru dünyanın başka hiçbir yerinde bulabileceğimi ben de sanmıyorum pek...
Bunu duyduğuma ne kadar sevindim anlatamam tabii ki bırakma, gel (: Ordu'da hep açık bir kapın var, bak bunu unutma tamam mı :)

BuRCu dedi ki...

Çok sağol Bengü ;) Buralara da bekleriz.
Ordu'ya selamlar, sevgiler...

b3ngü dedi ki...

Oralara gelinmez mi yaaa :)) İlk fırsatımda inşallah :")
Ordu'dan da kocaman sevgiler ve saygılarla tekrar görüşene dek sevgiyle kaL (:

Meyra dedi ki...

ahh Burcum ne şahane satırlar dökülmüşsün tam solumak istediğim havayı ve ruh hallerini yazmışsın özetle:))

BuRCu dedi ki...

Çok teşekkür ederim, mutlu oldum gerçekten. Umarım kısa zamanda hayal ettiğin tatilini yapabilirsin, yazıya döktüklerimizi yaşarsın Meyra'cım :)
Günlerimiz böylesine neşeli geçsin ;)

b3ngü dedi ki...

Yepyeni bir mimin var bende :)

BuRCu dedi ki...

Bakıyorum hemen Bengü, sahipsiz bırakmam mimi :)

Sazan dedi ki...

İyi ki varsın...

Bu sazan seni seviyor...

ladonnavera@gmail.com

:)

BuRCu dedi ki...

Sen de seviliyorsun ki bu kız tarafından ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...