Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

30 Haziran 2011 Perşembe

Anılarla Anlarda Mutlu

Dalga İzleri blogunda “Sizi ne mutlu eder?” diye sormuştu. Özlediğim her şeye kavuşmak beni çok mutlu ederdi. Özlediğim her şeyde beni mutlu eden bir özellik var ve ben onları hatırlayarak bile mutlu olabiliyorum.

Özlemlerimin fazlalığına bakıp da mutluluğu kaçırdığımı düşünmeyin. Mutlu olmak için fazla sebebe ihtiyaç duymuyorum. Her an gülümsemeye hazır bir haldeyim. Hatta anılar ve aralarından seçip hatırlanan anlar en çok mutlu edenler.      
Sevgili ayl-in mimlemiş bir de beni, “Anılar ve anıların yüklendiği eşyalar” demiş. Yukarıda yazdıklarıma bağlantılı olarak bu yazıda cevap vermek istedim.

Anılarımı yüklediğim belli bir eşya yok desem, aslında her şeyim anılara dair desem, bazen bir fotoğraf bazen bir melodi bazen bir şarkı bazen bir söz desem… Hepsinde biraz biraz yaşanmışlıkları buluyorum. Anılarımı canlandırıp yeniden yaşıyorum. Sonra ileriye gidip yarını yaşamaya çalışıyorum. Belki de bu yüzden bugünün kıymetini daha iyi anlıyorum ve yarın için bir umut beliriveriyor zihnimde.     

Mimi kimseye yollamıyorum bu seferlik. Huzurlu kalın… 

21 yorum:

Aslinle :) dedi ki...

Huzurlu kal :)

BuRCu dedi ki...

Teşekkür ederim Aslı :)

Kaka Kuka dedi ki...

Pozitif insan modeli :)

BuRCu dedi ki...

Yerden kalkmadan yürünmüyor, ne yapalım :)

dalgaizleri dedi ki...

Yeniden kalkmak değil düşmezsin de sen :)

Anılar ve aralarından seçilen anlarla mutlu olmak konusunda ders versen.

nil dedi ki...

"Her an gülümsemeye hazır bir haldeyim." bu çok özel bir nitelik Burcu, hiç kaybetmemen dileğiyle, hayat yolunu nereye çıkarırsa da... gülümseyerek :)

Sazan dedi ki...

Yüzün hep gülsün, seni seviiyyooorrummmm :)

BuRCu dedi ki...

Burak, düştüğüm için böyle oldu belki de :) Defalarca daha düşebilirim, bilinmez; ama kıymetli olanın ne olduğunu gördüm sanırım.

Ders vermek ağır oldu, o kadar bilgin hissetmiyorum kendimi. Teşekkür ederim. Sen de anılarından bazılarıyla yeniden o heyecanı tatmamış mıydın aslında?

Nil, çok teşekkür ederim. Güzel dileğin gerçek olur ve her şeye rağmen demeye devam ederim umarım.
Sevgilerle...

BuRCu dedi ki...

Sazan, hep gülelim birlikte gülelim :) Neşemiz yeter bize, değil mi?

Utandım ki şimdi ben :$
Seni seviyorum Sazan'cım, çok sağol. Öpüyorum ve güzel günler diliyorum.

Volkan DENİZ dedi ki...

Ne güzel demişsin. Anılarımı yüklediğim bir eşyam yok, anılarımı tüm eşyalarımda aynı mesafede yaşanmışlıkları yaşayarak canlandırıp yeniden yaşıyorum" diyerek..
Anıları eşyalara hapsetmek yerine bize hatırlatacak bir şeylerle yaşamak daha heyecanlıdır. Hemde hiç ummadığımız bir anda ve belkide en çok ihtiyacımız olan anda. Ne bileyim bir müzik gibi eski bir fotoğraf yada kıyafet gibi..
Sevgiler.. :)
Her daim mutlu olup hayatı pozitif algılaman dileği ile..

BuRCu dedi ki...

Teşekkür ederim Volkan. Anılarımız sayesindeki heyecanlarımız bizi kendimize getirenler arasında ilk sıralarda olabiliyor sanırım.

Mutluluk sizin de yakanızı bırakmasın efendim, sevgilerle... :)

ÖZGÜR dedi ki...

Eşyalardan ziyade,bir filmden, resimden, şarkı sözünden, melodiden çekip çıkıveriyor hafızamızın örtülmüş derinliklerinden o ilk günkü tazeliğiyle,hatıralar. Sevgiyle...

BuRCu dedi ki...

Bazen de bir blog yazısından ;)
Biraz önce yazınızı okurken gittim geldim anılara.

Dilerim ki tazelikleri kaybolmasın hatıralarımızın. Sevgilerle...

ayl-in dedi ki...

Anılara dönmeye cesaret bulamıyorum ben bazen:) Ne mutlu bunu yapabiliyorsan:) Kısacık ama huzur dolu bir yazı olmuş. Huzur terketmesin seni:) Sevgimle sarıldım!

BuRCu dedi ki...

Teşekkür ederim Aylin, güzel yorumun ve mimin için. Huzur yanı başımızda olsun, senden de gitmesin :)
Sevgin gülümsetti ve döndü dolaştı sana kondu ;)

mefisto dedi ki...

senin gibilere her zaman imrenmişimdir zaten. yani herşeyde mutluluk bulabilenlere. seçkin bir özellik bu, yaşamak için ideal. ben bazen kendimle ne yapacağımı bilemiyorum çünkü ya da hayatla. böyle kal, ne diyeyim. kıskandım :)

BuRCu dedi ki...

Hayatı çekebilmek için mecburiyet sonrası öğreniliyor diye düşünüyorum. Bazen ne yapacağımı bilemediğimde en çok karışanlardan biri olabilirim; ama değmiyor işte. Daha kötüsü her zaman vardır, durduk yere kurmaya gerek yok. İyiliklerin tadını çıkaralım bari ;)

Teşekkür ederim yorumun için ve mutlu ol mefisto. Gülümsemelerin gözyaşlarından daha çok olsun.

khpkdr dedi ki...

kadere bırakmamak umut etmek ne güzel bir şey değilmi.özlemekte öyle.bir sevdiğin olsun ve sen ondan ayrı kalacaksın bile bile.sonrada özleyebildiğin kadar özleyebildiğin kadar özleyeceksin ama umudunu kesmiceksin.kaderi yeneceksin elbetteki.
sakın umudunu hiç yitirme :)

seygiyle kal,

BuRCu dedi ki...

Özlemlerimin büyüklüğü hakkında bir yazı yazmıştım daha önce(http://burcu-d.blogspot.com/2011/06/ozluyorsam-suc-mu.html), tahmin bile edemezsin ne kadar çok olduklarını. Umut etmek güzel şey, dediğin gibi. Yitirmemek için özel bir çaba sarfediyorum :)

Yorum için teşekkür ederim, bol sevgi dilerim.

Nil dedi ki...

Yaşanılan güzel anılarla mutlu kalabilmek ne güzel..
Dilerim ki her zaman özlenecek zamanlar geçirir ama bir o kadar da bu özlemden mutlu olursun :)
Özlemlerimiz kıymetli olmasa nasıl anlardık geçirdiğimiz zamanın güzelliğini?
Sevgiler.. (:

BuRCu dedi ki...

Çok haklısın Nil.
Dileğin senin için de geçerli olsun, geçirilen zamanların kıymeti hep artsın.

Sevgilerimle ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...