Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

2 Haziran 2011 Perşembe

/ Hepinizin Canı Sağolsun /

Sevgili Nil beni mimlemiş. Çok teşekkür ederim Nil :) Müziksiz bir gün geçirmediğimi düşünürsek konu benim için güzeldi gerçekten.

İşte mim konusu: Güne başlamak istediğin şarkı nedir? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı.

Benim müzik listemin değişmez o kadar çok şarkısı var ki, ‘bu kız bunları dinlemekten sıkılmıyor mu’ diye düşünebilirsiniz, o derece. Hatta bu konuyla ilgili ilk zamanlarda yazdığım bir yazı vardı. Okumak isterseniz burada: Müzik Şart
Hal böyle olunca bu soruya cevap vermem zorlaşıyor. İçlerinden yalnızca birini seçmem gerektiği için şu an birinci sıraya koyduğum ve güne başlarken motive edici olacağını düşündüğüm şarkı Candan Erçetin’ den "Hepinizin Canı Sağolsun". Buyrun... 

Ben de sizleri mimliyorum ;)
bozuk anksiyeteZıvanasızcrazywomenrosemarykancule

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...