Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

23 Haziran 2011 Perşembe

/ Merak İlaçtır/

Sevgili 1i yok mu? beni mimlemiş. Bazen öğrenme bazen irdeleme amaçlı giriştiğim işlerin tetikleyicilerinden biri meraktır zaten. Bence, doğru kullanıldığı takdirde merak iyidir.

Konumuz: Bugüne kadar merak ettiğiniz bir kişi, nesne, olay, vs. için ilginç, çılgın veya sizden beklenmedik bir şey yaptınız mı? Yaptıysanız açıklar mısınız?

Öncelikle belirtmem gerekir ki bir şeyi merak ettiğimden dolayı yaptığım araştırma ya da davranışlar benden beklenmeyecek bir durum değildir. Merak ettiğim her neyse, onu öğrenmek için bir yol bulmaya çalışırım. Bu sayede faydalı faydasız bir sürü bilgi edinebilirim.

Düşündüm, düşündüm ve ilginç bir şey yapmadığım kanısına vardım. Belki de yaptıklarım bana doğal geldiğindendir bu düşüncem. Merak ettiğime ulaşmak için çeşitli yollar denerim; ama bunu çılgınlık olarak değerlendirmiyorum.
Merak ve öğrenme isteği olmazsa kendimizi geliştirmemiz mümkün olmazdı sanırım. Ne demiş Albert Einstein: “Hiçbir özel yeteneğim yok. Yalnızca tutkulu bir meraklıyım.

Ben de sizleri mimliyorum ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...