Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

19 Haziran 2011 Pazar

/ Seni Bekliyordum Cin :) /

Sevgili b3ngü beni mimlemiş. ‘Böyle bir şey olsa keşke’ diye aklımdan geçirdiğim ve ‘eğer olursa sonucunda da şöyle olur’ diyerek senaryoları tasarladığım bir konu zaten. O yüzden, cini görür görmez cümleye başlayacağımdan eminim. Dileğimin detayları bana kalsın, yazıya ipuçlarını dökeyim.

Mim konusu: Bir lamba cini çıksa karşınıza, "Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de bir saatiniz olsa;

1. Ne yaparsınız?
Hiç “hoş geldin, korktum, ürktüm, dua okuyayım, gözlerime inanamıyorum, bayılayım” gibi tepkiler vereceğimi sanmıyorum :) Nerede kaldın yahu’ yu bile dileğimi söyledikten sonra geriye kalan zamanıma saklardım. Mutluluğumu ifade edecek cümlelerin hepsinin sonuna teşekkürümü de eklerdim.

2. Ne dilersiniz?
Tek dilek hakkım olmasaydı, yaklaşık on maddeden oluşan bir liste sunabilirdim sayın cin’e. “Nereden geldim senin yanında” şeklinde söylenir miydi bilmem; ama çok sevaba girecekti yani o listeyi tamamlasa :) Sağlık olsun, sadece birinin olması bile benim için yeterli.

Yakın çevremin dileğimi tahmin edeceğinin farkındayım. Hatta onlar da benim için onu dilerlerdi. Düşüncede kalsa da şimdilik, bir gün olacak umarım. Bu öyle bir dilek ki; sadece beni mutlu ve huzurlu etmekle kalmayacak,  çevremin de yüzünü güldürecek. Bu dileğim gerçekleştiğinde en az benim kadar sevinecek değerli kişilerin varlığını hissetmek bile güzel.

Tam ipucu veremedim galiba; deyim yerindeyse havalara uçacağım bir şey, inanın. Cin’den sevdiklerim için de bir şeyler dilemeyi rica ederdim. Kabul etmezse üstelemezdim. Zor durumda kalmasın :)   

3. Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?
Evet, çok kolay olur. Zaten hazırda bir listem var. İçlerinden birinci sıraya koyduğum da belli. Zaman kaybetmeden dileğimi konuşmak için bir engelimiz olmazdı.

Ben de sizleri mimliyorum ;)

19 yorum:

hayalhanem dedi ki...

mim için teşekkür ederim. siyasetçiler gibi konuşmuşsun, dileğin hakkında çok şey söyleyip aslında hiç bir şey söylememişsin. yakın çevresi biliyormuş, bizim kabahatimiz ne, biz de bilmek istiyoruz.(bkz: bloggerların avukatlığını üstlenmek) :D

İpek'ten dedi ki...

Hala üzerimde bir ''mim'' var. Unutmuş değilim.Düşünüyorum :)
Tembel mim'ciyim ben.Ama seviyorum mim'leri. Konu sıkıntısı yaşatmıyor :)
eline sağlık burcucum, çok tatlı yazıyorsun sen..

particle dedi ki...

Mim için teşekkürler:)
ama sen gizli kapaklı mim cevaplamışın olmazki:) hayalhanem' e katılıyorum=)

BuRCu dedi ki...

hayalhanem, yakıştırma yerinde olmuş :) Onlar gibi konuşmuşum cidden, hiç de sevmem aslında. Size de duyacağım mutluluktan bahsettim işte, yetmez mi :) Avukatlık ücretlerini peşin peşin topladın mı?

İpek'ten, mimi hatırlatıp sıkmayayım diyordum ablacım :) Eğlenceli buluyorum ben de mimleri, bu sefer net konuşamadım. Sen beni anlamışsındır ;) Teşekkür ederim bir de, beğendiğin için mutlu oluyorum.

particle, gizli cevapladığım için affedin beni :) Özel konulara girmek istemedim, yazı bile olsa genel yazmayayım dedim. Ya tutarsa misali, bir umut bunu dilemek istedim :) Mutluluğumu paylaşıyorum sizlerle, kabul edin lütfen :$

ÖZGÜR dedi ki...

Bu yazınız üzerine bir dilek listesi yapmaya karar verdim. Hayat...Hiç belli olmaz, lamba cinimizin ne zaman, kimin bedenine bürünmüş karşımıza çıkacağı.Bakın şimdi yahu; düşünceler uçuşuyor kafamda...Zaman zaman açıp kontrol edeceğim bir dilek listen olacak, sizin aracılığınızla.Tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle...Sevgiyle...

BuRCu dedi ki...

Buna vesile olmam sevindirdi :) Çok haklısınız, hiç belli olmaz.
Teşekkür ederim, dilediğiniz herkes için geçerli olsun. Dilediklerimiz birbir gerçekleşsin.
Sevgilerimle...

hayalhanem dedi ki...

aza kanaat etmeyen çoğu bulamazmış düsturunca buna da şükür diyoruz :D şu anda reklam çalışması yapıyorum, davalara ücretsiz bakıyorum (bkz: hayalhanem hukuk bürosu)

BuRCu dedi ki...

Bu sanal reklam uygulaması da benden olsun o zaman :)

hayalhanem dedi ki...

bu reklam çalışmamızda yardımlarını esirgemeyen değerli blogger burcuya ayrıca teşekkür ediyorum :)

Ekimoza dedi ki...

bu benim ilk mimim:)en kısada yazacağım teşekkürler:)

b3ngü dedi ki...

Meraktan çatlamıştım ama beeeen :D :D :D . Bu ne üstü kapalılıktır kardeşim yaa :)) Bu yazıdan çıkardığım tek sonuç hazırda bir sürü dileğinin olduğu vallaha :D. Ha ama nasıl dilekler olduğuna dair en ufak bir fikrim yok :))
Neyse önemli olan mutlu olman diyorum ve cine gerek kalmadan da listendeki tüm dileklerin senin için gerçek olmasını diliyorum :)

Ekimoza dedi ki...

tekrar yazıyorum:) en kısada yazacağım ne allah aşkına zamanda yazmayı unutmuşum çok sinirliydim de klavyeyi parçalıyorum resmen:) baştan alalım o zaman bu benim ilk mimim en kısa zamanda yazacağım teşekkürler:)

db. dedi ki...

yazdııııım =) teşekkürler bu arada.

BuRCu dedi ki...

b3ngü, iyi temennilerin için çok teşekkürler :) Kişisel ve blogta yayınlamak istemediğim dilekler; bu yüzden kusura bakmayın. Hep mutlu olalım, hep dileklerimiz olsun, hep de gerçek olsun :)

Ekimoza, sorun değil ;) Klavye lazım sana, iyi bakın birbirinize.
Rica ederim, cevabını bekliyorum o zaman :)

db., okuyacağım birazdan :)

b3ngü dedi ki...

Ne demek tatlım rica ediyorum, tabii ki özel olabilir ama senin de dediğin gibi önemli olan mutlu olmak. Hep beraber ve her daim :)
Hadi sevgiyle kaL. Öpüyorum çokça :* :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

Tek dilek hakkım olsa istediğim kadar dilek hakkı isterdim.:)

BuRCu dedi ki...

Akılcı bir yaklaşım :) Bir saatte ikna edebilirdin onu diye düşünüyorum.

crazywomanrosemary dedi ki...

yanıtların çok zekice...zaten sırf bunun için dileğin yerine gelir..dilekler söylenmez ki..;))

BuRCu dedi ki...

İnşallah dileklerimiz yerine gelsin ;) Dilemesi bile güzel gerçi. Yani haklısın, dilekler söylenmez ki :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...