Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

19 Haziran 2011 Pazar

/ Seni Bekliyordum Cin :) /

Sevgili b3ngü beni mimlemiş. ‘Böyle bir şey olsa keşke’ diye aklımdan geçirdiğim ve ‘eğer olursa sonucunda da şöyle olur’ diyerek senaryoları tasarladığım bir konu zaten. O yüzden, cini görür görmez cümleye başlayacağımdan eminim. Dileğimin detayları bana kalsın, yazıya ipuçlarını dökeyim.

Mim konusu: Bir lamba cini çıksa karşınıza, "Dile benden ne dilersen sahip" dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de bir saatiniz olsa;

1. Ne yaparsınız?
Hiç “hoş geldin, korktum, ürktüm, dua okuyayım, gözlerime inanamıyorum, bayılayım” gibi tepkiler vereceğimi sanmıyorum :) Nerede kaldın yahu’ yu bile dileğimi söyledikten sonra geriye kalan zamanıma saklardım. Mutluluğumu ifade edecek cümlelerin hepsinin sonuna teşekkürümü de eklerdim.

2. Ne dilersiniz?
Tek dilek hakkım olmasaydı, yaklaşık on maddeden oluşan bir liste sunabilirdim sayın cin’e. “Nereden geldim senin yanında” şeklinde söylenir miydi bilmem; ama çok sevaba girecekti yani o listeyi tamamlasa :) Sağlık olsun, sadece birinin olması bile benim için yeterli.

Yakın çevremin dileğimi tahmin edeceğinin farkındayım. Hatta onlar da benim için onu dilerlerdi. Düşüncede kalsa da şimdilik, bir gün olacak umarım. Bu öyle bir dilek ki; sadece beni mutlu ve huzurlu etmekle kalmayacak,  çevremin de yüzünü güldürecek. Bu dileğim gerçekleştiğinde en az benim kadar sevinecek değerli kişilerin varlığını hissetmek bile güzel.

Tam ipucu veremedim galiba; deyim yerindeyse havalara uçacağım bir şey, inanın. Cin’den sevdiklerim için de bir şeyler dilemeyi rica ederdim. Kabul etmezse üstelemezdim. Zor durumda kalmasın :)   

3. Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?
Evet, çok kolay olur. Zaten hazırda bir listem var. İçlerinden birinci sıraya koyduğum da belli. Zaman kaybetmeden dileğimi konuşmak için bir engelimiz olmazdı.

Ben de sizleri mimliyorum ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...