Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

12 Haziran 2011 Pazar

Özlüyorsam Suç Mu?

İnsan hayatındaki her şeyi özler mi? Sevdiklerini, sevmediklerini, gelip geçtiği şehirleri, evleri, eşyaları… Dünü, bugünü, yarını… Doğduğundan beri tanıdığı herkesi, sahip olduğu olamadığı her şeyi… Yürüdüğü yolları, soluduğu havaları… Hepsine birden özlem duyulur mu? Duyuluyor işte.

Neydi özlemek? Görme isteği mi? Dokunma isteği mi? 
Konuşma isteği mi? Yalnızca bunlar mıydı yani özlemek? 
Bu kadar olamaz, evet olamaz.


Bana göre özlemek, her şeyi yeniden yaşama isteği. Görmeyi bir şekilde yaparsın, konuşmayı da öyle. Dokunmak biraz sıkıntılı, bunun için 'özlenenlerin yanında olma' koşulu var. Peki yeniden yaşayabilmenin tadı var mı bu üç eylemde? Bence yok. Sadece anımsarsın, belki benzer tadı yakalarsın; fakat aynı miktarda hissedemezsin.

Ben aynılarını istiyorum. Ne bir eksik ne bir fazla… Her şeyi o haliyle özlüyorum. Özlüyorum işte, ne yapayım? Geride bıraktığım bunca yılda ne yaşadıysam hepsini birden, birini diğerinden ayırmadan.

Ne çok özlemim var bir bilseniz, özlemden ötesi yok benim için. Var mı daha söylenecek? Yok… Özleyebildiğimden dolayı olumlu bir pay biçiyorum ve “hala umut var” mesajı gönderiyorum kendime. Hala…

33 yorum:

ÖZGÜR dedi ki...

Adını koyamadığın, tanımlayamadığın, yaşadığın herşeyi yarım bıraktıran kocaman bir boşluğu tamamlayacak olduğuna inandığın şeyi, ne olduğunu bilmediğin şeyi, kişiyi beklemek en zoru.Yarım kalmışlık hissi; tat almadan yemek yemek gibi...Nefes aldığımız sürece gerçekten ''hala umut var''.Sevgiler.

BuRCu dedi ki...

Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Aynı düşünceleri paylaşıyorum.
Sevgilerimle...

kancule dedi ki...

"Neydi özlemek? Görme isteği mi? Dokunma isteği mi?
Konuşma isteği mi? Yalnızca bunlar mıydı yani özlemek?özlemek, her şeyi yeniden yaşama isteği. Görmeyi bir şekilde yaparsın, konuşmayı da öyle. Dokunmak biraz sıkıntılı, bunun için 'özlenenlerin yanında olma' koşulu var. Peki yeniden yaşayabilmenin tadı var mı bu üç eylemde?"

Burcu bu cümleler harika. beni benden aldın..

BuRCu dedi ki...

Teşekkür ederim kancule, beğendiysen ne mutlu bana.

Asli :) dedi ki...

Bende çok özlüyorum.

BuRCu dedi ki...

Tüm özleyenler olarak umutların farkına varalım o halde.

mügepolat dedi ki...

Aslında yarım kalmışlık duygusudur insana özlem duyduran. Artık neyi yarım bıraktıysak, onu özleriz. Bitirdiğimiz bir şeyi hiç özlemeyiz. Çünkü o bitmiştir, o olayda herşey yaşanmıştır. Genelde onlar başımızdan geçen kötü olaylardır. Yaşadığımız iyi şeyler aslında hiç tamamlanmaz, hep yarım kalır. Tadı damağımızda kalır çünkü. Bir daha, bir daha yaşamka isteriz. Özleriz. Özlemi besleyen umutlardır. Umutlarımızı yaşattığımız sürece hep özleriz. Özlemek güzeldir...
Sevgili Burcu çok güzel bir yazıydı.. Yüreğine, Klavyeye basan parmaklarına sağlık... :)Sevgiler..

BuRCu dedi ki...

Bitirilmiş bitirilmemiş ne varsa, hepsini özlüyorum. Olumlu olumsuz diye de ayıramıyorum, değişik biraz :) Haklısınız, tadı damadığımızda kalmış ki aynısını istiyoruz. Güzel gerçekten özlemek, anıları yaşatabiliyoruz en azından.

Çok teşekkür ederim güzel cümleleriniz için :)
Sevgilerimle...

zıvanasız dedi ki...

Etten ve kemikten ibaret olmadığımızın en büyük kanıtlarından biridir özlemek. Kimi zaman hayıflanarak, kimi zaman hiç görmeyeceğini bilerek ve kimi zaman da biraz sonra göreceğini bilerek ama hepsine ortak o buruk tadlı özlemin sızısı...

BuRCu dedi ki...

Görmekle sınırlandıramıyorum maalesef. Neyse ki burukluk yerini tebessüme emanet ediyor :) Güzel bir sızı..

Hayal Meyal dedi ki...

ben de bazen çok özlüyorum ama sonra geçiyor :/

BuRCu dedi ki...

Bende de öyle oluyor Büşra. Sonra yine hatırlıyorum. Geçinip gidiyoruz :)

1i yok mu? dedi ki...

Özlemi güzel tanımlamışsın ama sein istediğin gibi tekrar yaşama anlamında aynı şeyleri yaşamak mmkün görünmüyor. Senin istediğin bir nevi zamanı geri almak. Bazı yaşantılar vardır ki ilki kadar keyif vermez.

Ama herşeye rağmen özlemlerini gidermen dileğiyle...

BuRCu dedi ki...

Evet görünürde öyle istiyorum; ama tam öyle değil. Bunun bir yolu olmalı. Aynı tadı alamayacağımı bilsem de giderebilmeliyim.
Temennin için teşekkür ederim.

Sıradan bir balık dedi ki...

tebessümler yüreğini öperken, sen de özlemlerini öpüp, özlersin.
iki sohbetin arasında, sıkışmış vakitlerde...
özlemin mesafeleri, parmak uçlarından satırlara, hüzünlü kelimeleri akıtırken...
özlem mi?
her nefeste özleyerek...

BuRCu dedi ki...

Çok teşekkürler, güzeldi...

Sazan dedi ki...

Özlemek güzel be kuzum, özlemeyi özlemek bile...

Çok uzun yazasım var ama ağlayasım da var, öğle arası öncesi şişirme gözlerimi...

Aslında belki de biliyorsun içten içe...

Öperim...

BuRCu dedi ki...

Sazanım gözlerinde yaş değil, ışıltılı tebessüm olsun. Hıı illa ağlayacağım diyorsan o, bu zaman olmasın. Şimdi mis gibi bir yemeği mideye indirme keyfi varken gözyaşı da neymiş ;)

Çok özlüyorum be Sazan, öyle böyle değil.

Çok öpüyorum seni, dikkat edesin kendine.

Nil dedi ki...

Çok beğendim bu yazıyı ben çookk..
İnsanlar yaşadığı anın kıymetini bilmeli..Hele sevdiklerimizle yaşanılan anlar o kadar değerli ve güzel ki.."O duyguları" yeniden tadabilme isteği hep baki kalacak sanırım insanların içinde..
Özlemlerimize bir nebze de olsa kavuşmak dileğiyle..sevgiler :)

BuRCu dedi ki...

Umarım dilediğimiz gibi olur. Teşekkürler Nil :)
Benden de sevgiler olsun sana.

Volkan DENİZ dedi ki...

Bende özlüyorum.. Epeydir yokum, ne çok yazı yazmışsın. Şöyle bir bakıp çıkacaktım ama bir selam vermeden gidemedim. Heleki konu özlem olunca. Dedim ya yokum epeydir ve daha bir kaç gün daha olamıyacağım ve ben özledim yazmayı da sizleri de.. :)
Bu sebepten haklısın özlüyor insan.. sevgiler...

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güzeldi.. Özlüyor insan güzel hissettiklerini..o tatları.

Umut sona gelmeden çok önce gelir inşallah..

BuRCu dedi ki...

Volkan, bakıp selam vermeden kaçmamış olmana sevindim :) Yeni yazılarını bekliyoruz. Yorumlarının ve yazılarının yokluğu belli oluyordu.
Sevgiler, saygılar...

Mavi Tutku, insan neleri özlemiyor ki? Umut gitmiyor benden hiç, sizden de gitmesine izin vermeyin.
Güzellikler sizinle olsun...

hayalhanem dedi ki...

hala umut var :)

BuRCu dedi ki...

Umutlar da olmasa çekilir değil zaten :)

Ekimoza dedi ki...

ben çok sevdim bu yazıyı=)

BuRCu dedi ki...

:) Ne mutlu bana.

gencayseysi dedi ki...

Teşekkür ederim bu yazı için...

BuRCu dedi ki...

Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

ღ.♥.ღ pinkZorro ღ.♥.ღ dedi ki...

herkes bir şeyleri özlüyor görünen o ki ama en acısı keşkelerle perçinlenmiş bir özlem hissi, hepsinden ağır.

yazı içinde ayrıca teşekkürler.

BuRCu dedi ki...

'Keşke'lerimizi ne kadar azaltabilirsek o kadar rahat hissetmiş oluruz. En azından zamanı geldiğinde 'iyi ki' diyebiliyorsak bu bile iyidir bence.

Ben teşekkür ederim. Keşke'lerinin iyi ki'lere dönüşebildiği zamanlarına umarım ;)

khpkdr dedi ki...

aferim sana ne güzel umut etmek.evet aynıları istemekte güzel.ben öyle bir şeye kapıldım ki özlemekten başka bir şey yapmıyorum.sadece özlüyorum.olsun istemiyorum.özlemek istiyorum sadece.böyle bir fırsat elimde olduğu içinde çok şanslı hissediyorum kendimi :)

BuRCu dedi ki...

Seninki değişikmiş ve ilginç. İyi özlemeler o halde :) Böyle mutluysan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...