Hakkımda

Fotoğrafım
Hayatı yaşanması gerektiği gibi yaşayan; aynı zamanda insan olmanın gerekliliklerini yerine getirebildiğini düşünen biri. Gülümseme ise hiçbir durumda yüzünden eksik etmediği bir davranışı. Mucizeleri bekleyen değil, onların peşinden koşan; mutluluğu ve huzuru yakalamak için elinden gelen her şeyi yapan aynı kişi.

10 Haziran 2011 Cuma

Frizbi ile Eğlence

Her yerde oynardık eskiden onunla. Kırda, denizde, kumsalda… Başlarda havada kapmak zor olurdu. Zamanla daha iyi oynar hale gelmiştik. Birbirimize çaktırmadan arayı açardık. Yakalamak kadar, attığımız kişiye ulaştırabilmek de beceri isterdi. Rüzgarı hesaba katmayı da başarabildiysen tamamdı, bu iş olmuştu.

En çok denizde oynadığımızı severdim. Orda daha bir keyifli olurdu, sulu sulu :) Yakalayamazsan ya da atan kişi yönü şaşırırsa daha eğlenceli olurdu. Kırda ya da sahilde oynandığında peşinden koşmak zevkli gelmezdi. Denizde öyle değil ki, fırsat bu fırsat yüzeyim derdik. Aynı oyunu minik bir topla da oynardık; ama ikisinin de keyfi ayrıydı. Hala ayrı :)
Artık bir frizbimiz yok, ama topumuz var :) Frizbimiz olsaydı da oynasaydık. Atabildiğimiz kadar uzağa atsaydık. Hep oynasaydık, hep eğlenseydik.

27 yorum:

googhan dedi ki...

frizbiyi hiç sevemedim. bi yerime çarpsa kesicek zannederdim hep.

ama top öyle mi?
denizde gözlük takamadığım için uzağı göremeyip başka insanların kafasına az mı top attım.
top candır.

BuRCu dedi ki...

Korkak seni :)

Topun da yeri ayrı tabii, topu daha bir hızlı atarsın, bahaneyle karşındakini uyuz edersin.

O topu kafalarına attıkların tepki olarak ne yaptılar :)

Kaka Kuka dedi ki...

İçim kıpraştı resmen ya :) Frizbii cok oynadım ben :)

BuRCu dedi ki...

Kıpraşmasa şaşardım, ayıp olurdu zaten :)
Hakkını vermeli frizbinin :)

Kaka Kuka dedi ki...

Niye çok mu kıpraşık biriyim :))

googhan dedi ki...

---geç cevap---

tepki olarak beni küçük zannettiklerinden bi şey demediler. ^^ yapıp pardon diyince üstünde durmuyolar.

küçük göstermenin avantajı :D

BuRCu dedi ki...

Kaka Kuka, evet çok kıpraşık birisin :) Çocuk ruhlu olmanın getirisi işte :)

googhan, bu avantajını söyleyecektim de üstüne çok gelmeyim diye susmuştum :D Sen yine iyi yırtmışsın, küçük müçük dinlemeyip azarlayanlar olabiliyor :)

Zıvanasız dedi ki...

Frizbi bir dönem çocuklarının milli sporu gibiydi. Kızlar da hula hop çevirirdi.
Ama ben daha çok (semtin imkanlarının da etkisiyle) paten, buz pateni, bisiklet, kürek, yüzme ve en sonra scuba' ya evrilen bir süreç geçirdim.
Hatırlıyorum da o frizbiyle ne varyasyonlar yapardık be...

BuRCu dedi ki...

Hiç hulahop almamıştık biz, yapamazdım zaten :) Erkek kardeşim olduğu için ilgimizi çekmeyi başaramadı o halka.

Buz pateni ile üniversitede tanıştım desem :) Patende de kardeşim benden iyiydi çocukken.

Zıvanasız dedi ki...

Fena buz pateni yaparım he, doğal yetenek vermiş ulu Tengri:)

Ama ama dalmak o başka, en başka. Yaz da geldi, bir umut bir ışıltı bende şimdi:) Dalarken frizbi aklıma gelirse bi tebessüm çakarım bu yazının anısına söz:))

BuRCu dedi ki...

Dalmak için güzel koylara gitmek lazım değil mi? Temiz ve derinliklerinde bir sürü canlı barındıranlardan. Tamamdır, sualtı dünyasına benden selam söylersiniz :)

oyumben dedi ki...

Frizbi fırlatmak istiyorum mümkünse gezegenin dışına...

BuRCu dedi ki...

Hangi amaçla diye sorsam olur mu?

hemera-nyks dedi ki...

keşke :)
-
hemera

BuRCu dedi ki...

Ne iyi olurdu hemera :)

€lf dedi ki...

ben de özellikle denizde çok severim! :))
bi de denizde oynamak için olandan vardı bizde, böyle senin resmini koyduğun gibi değil de su yüzünde yüzebilen cinsten..

BuRCu dedi ki...

Bizde yoktu ondan, çıkaramadım şimdi nasıl olduğunu. Hafızamdan sonra google amca da beni yarı yolda bıraktı :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Doğru düzgün atamadığım nadide parçalardan biri de frizbiydi.. Biri oynayalım dediği zaman hep bi bahane bulurdum rezil olmamak için :)

BuRCu dedi ki...

Mantıklı çocukmuşsun desene :)

Bir İnce Ses dedi ki...

Mantıktan ziyade dalga geçmelerinden korkmak diyelim.. Dalga geçmelerine göz yumup oynasaydım belki de öğrenecektim :)

BuRCu dedi ki...

Dalga geçileceğini bile bile oynamamış olmandan dolayı mantığını kullandın diye olumlu yan göreyim demiştim; ama korktuğunu söyledin :)
Karizmayı çizdirmek istemedin herhalde o dönemlerde :) Şimdilerde 'unutmuşum ben bunu ya' diyerek öğrenebilirsin :D

limbolin dedi ki...

benim hiç frizbim olmadı ya ama o halkalardan az çeevirmedik. adı hula hop muymuş? vay beee ben bi ara çocuktum di mi. ne kadar eskide kalmış.

BuRCu dedi ki...

Çok eskide kaldı çocukluk, bir o kadar da yeni anılar akılda.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güzel temennili yorum için teşekkür ederim.:)

BuRCu dedi ki...

Ben de teşekkür ederim, dediğiniz gibi herkesin darısı başına :)

cennebazz dedi ki...

aynen bende çok severdim frizbiyi hele alma kısmı en keyiflisiydi hangi rengi seçsem diye düşünmek uzun uzun =))
ben renklerini o kadar çok severdim ki ara sıra frizbimi saklayıp,babama kaybolduğunu söyleyip başka renk frizbi aldırırdım =))
sonra diğerlerini de çıkarır hayran hayran renklerini izlerdim =))
hey gidi çocukluk heyy...
ne iyi geldi bu yazı
=)))

BuRCu dedi ki...

Masum uyanıklık senin yaptığın gibisi sanırım :) Çocuk olmak ne güzel şey :)
İyi gelmesine sevindim hem de çok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...